Alla inlägg under juli 2011

Av Carolina - 25 juli 2011 10:10

Har kollat runt i flera timmar på diverse sidor på nätet efter frisyrer som jag gillar. Det enda jag vet säkert är att jag vill ha nåt flätat, inte hela håret men nån fläta i fram. Sen om det ska vara uppsatt på nåt sätt där bak eller om det ska vara hängande kan jag inte bestämma mig om. Ska känna lite till på det...


Igår gjorde jag en "provsminking" på mig själv för att se om jag kommer att klara av det själv. Det blev rätt bra faktiskt så med lite övning till ska det nog bli bra ^^ Vill ha smokey eyes men inte för mörkt. Ska köra på bruna skuggor som jag köpte. Det blir nog bra. Finns ju så många instruktionsvideor på youtube så det är bara att följa nån av dom ;) Jag valde den här:


http://www.youtube.com/watch?v=Ek8qJlM_s5w



Åh, jag vill prova allt som det ska vara, med köänning, skor, smink och hår och så för att se om det blir bra, men det är lite tidigt än, 2,5 månader kvar så jag får allt vänta lite!


/Cakemaker

Av Carolina - 6 juli 2011 20:12

Igår fick jag äntligen hem klänningen jag beställt från Kina. Den är superfin och ser ut som på bilden, Toppennöjd! :D Så den klänningen blir det nog som kommer att bäras på bröllopet. Nu är det bara allt runt omkring som ska fixas. Håret, vad ska jag göra med det? Vill jag ha slöja eller bara nån fin blomma eller dylikt? Tycker till exempel att den här är jättehärlig!


 

Men är det jag? Vad ska man ha för frisyr till den? Vill inte va för gullig men ändå finliksom. Svårt det där. 


Måste hitta nåt slags halsband också. Och vad ska jag göra med naglarna? Ska jag göra franskt eller ska man slå till med färg? Så mycket val och trots allt, inte såå mycket tid kvar, även fast det är tre månader. Får se till att försöka hinna planera så mycket som det går under semestern nu som börjar för mig i morrn och för J på fredag. Ska bli sköööönt! :D


/Cakemaker

Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards