Alla inlägg den 22 december 2011

Av Carolina - 22 december 2011 12:08

Hemma igen efter RUL. Det är så sjukt och overkligt att det faktiskt ligger en liten person där inne å rör på sig hela tiden. Jag känner ju inte så mkt än så att se hur bebisen buffar å sparkar å bökar där inne känns jättekonstigt! :) Fick nytt födelsedatum också, så 5 dagar tidigare än beräknat. Hoppas på att bebisen vill komma ut en så där två veckor tidigare precis som A gjorde så får vi våran aprilbebis som vi önskat ;p Åh, jag undrar verkligen hur bebisen ser ut! ^^ 


Förresten, det är en liten pojke!




/Cakemaker  

Av Carolina - 22 december 2011 08:28

Om en timme är vi där. På Huddinge sjukhus för att kolla till pyret! :) Såg på kallelsen igår att könsbestämning inte ingår i undersökningen :( Hoppas på att det ska va så att dom inte letar men att dom kan säga om det syns annars blir jag lite ledsen. Visst förstår jag hela grejen med att vissa råkar ut för "olyckor"  efter att fått veta kön och därför vill man inget säga men samtidigt...det är ju bara att kolla privat annars så vill man verkligen ha reda på det så är det ju relativt lätt. Dumma andra som förstör! Men men, vi får se, det viktiga är ju att skrutten mår bra och växer på! ^^ Laters!


/Cakemaker

Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards