Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Carolina - 16 mars 2012 17:45

Fortfarande sitter suget i efter kolsyra och surt så idag slog jag till på denna superkombo ;)




/Cakemaker  

Av Carolina - 16 mars 2012 16:18

A trivdes så bra på bibblan igår att jag tänkte ta en favorit i repris fast med lånekortet i fickan denna gång. Ja visst, jag har ett lånekort! Tänkte kolla om det fanns några bra böcker inför förlossningen så här när det är några veckor kvar och A förmodligen går tillbaks till förskolan på måndag, så jag har lite att fördriva dagarna med liksom. Tänkte också kolla utbudet på syskonböcker. A tjatade hela vägen om "biteket" för att försäkra sig om att det verkligen var dit vi skulle och inte till affären! När vi väl kommer dit så kan hon inte alls koncentrera sig på samma sätt som igår utan vill läsa alla sago själv vilket slutar med att hon gått igenom halva utbudet av barnböcker under det ca 40 minutrarna vi var där. Blir roligt för biblotekarierna att reda ut var alla böcker verkligen ska vara sen :P Själv strosade jag fram och tillbaka vid föräldrahyllan och spanade på utbudet där. HIttade två böcker som jag tänkte försöka ta mig igenom innan liten vill komma ut. "Föda utan rädsla" och "Att möta förlossningssmärtan". Har hört att båda dessa ska vara bra. Hittade en del syskonböcker också som vi ska läsa och sen två böcker till till A som jag vill läsa ;)



Så idag blev ännu en dag med riktiga kläder på :p Slänger in en bild på dagens glada mage också :)




/Cakemaker   

Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards