Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Carolina - 19 mars 2011 08:44

Nu har jag skrivit om både barn och om bak men inget om bröllop så jag tänkte ta och göra det nu :)


Kyrka och lokal är bokat till den 15/10-11. Vigseln börjar klockan 15.45, så ganska sent men det känns skönt att va sist i kyrkan så att man inte behöver stressa därifrån för att nån annan ska vara där efter! Förhoppningsvis är det höstigt och fint ute :)


Vi har kommit fram till att ha mörklila som genomgående färg. Ja lila, jag älskar ju lila så något annat var otänkbart :P


Här är klänningen:

  


och skorna:

  


Brudbuketten hoppas jag det går att ordna så att den kommer bestå av lila kallor och trollhassel och sen nåt lite grönt. Men allt beror på priset...annars får man hitta på nån mer budgetvänlig variant ;)


       


Känns som att det är så mycket kvar att ordna. Måste hitta kläder till mannen och till barnet. Mannen vill förmodligen ha kostym eller dylikt i grått i alla fall och barnet tycker vi ska ha en vit "fluffig" klänning med lila rosett i midjan. Så vi får se hur det löser sig :)


Det känns som att det är sålång tid kvar så det är svårt att fixa med sånt man vill fixa. Som bordsplacering, placeringskort och sånt. Men man får väl koncentrera sig på att hitta dekorationer så länge. Vi kanske ska ta en tur till stora staden och kolla runt lite :)


/Cakemaker

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards