Alla inlägg den 1 april 2011

Av Carolina - 1 april 2011 12:09

Nu har jag beställt en marsipankavel som ska ansvändas till våran bröllopstårta. Den är mönstard med hjärtan som kommer göra att marsipanen blir hjärtmönstard ^^


 


Åh, jag hoppas att tårtan blir som jag föreställt mig i mitt huvud. Alltid svårt att förklara sina idéer för nån annan när man har en klar bild av hur man vill att något ska se ut.


Just, jag har också hittat lite inspirationsbilder för min frisyr :) Jag vill ju ha en lite "tuffare" frisyr. Skulle känna mig fånig i en "typisk bröllopsfrisyr", så jag vill ha nåt åt det här hållet.


                       


Jag vet att jag vill ha inflätat på sidan så som i bild två, eller kanske inte exakt en sån fläta som på bilden men i den stilen i alla fall. Sen hittade jag den första bilden och tyckte det såg så läckert ut med så många olika strukturer i håret. Lite rakt, lite lockigt och några små flätor. Undrar i fall det går att kombinera med min hårprydnad jag har köpt?


 


/Cakemaker

Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards