Alla inlägg den 10 april 2011

Av Carolina - 10 april 2011 09:15

Jag och mannen i huset är båda med på en sida som heter Smartson. Därifrån får man erbjudanden titt som tätt att anmäla sig för att prova olika nya produkter. Då anmäler man intresse och sedan blir ett visst antal anmälda utvalda. Denna gång har jag fått ett erbjudande om att anmäla intresse
till att Prova Dunlop Sport Maxx TT.
Här kan ni läsa mer om dessa:   


http://smartsontestpilot.se/dunlop/om-testprodukten/ 

Jag tycker dom verkar toppen och nya däck är något
som man verkligen bävar för att behöva köpa. Särskilt
som att bilen har krånglat hela vintern och vi lagt alla våra bilpengar där redan. Så det vore ju helt underbart att slippa
tänka på det tills det är dags att byta till vinterdäck igen.
Man blir ännu mer sugen när man kollar på den här videon:

http://www.youtube.com/watch?v=gmQGmeWPzr0

Åh, va skönt det skulle vara att glida omkring på sommarens alla äventyr med härliga, nya däck! Hoppas, hoppas att jag blir utvald. Så håll alla tummar och tår nu!


/Cakemaker


Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards