Alla inlägg den 4 april 2012

Av Carolina - 4 april 2012 14:28

Åkte till centrum för att möta upp mannen med en avi så han kunde hämta ut bebisens snuttefiltar på ICA :) Såg då min chans till att äntligen få min efterlängtade mjukglass. Senast jag var där med A för att äta glass var den slut så det blev trisst pinnglass i stället. Men nu äntligen! Jag skramlade ihop alla småpengar jag kunde hitta och det räckte till en bägare med glass å strössel, fick till och med två kronor över. Dessutom matchar strösslet till mitt nagellack, win, win liksom ;D


 


/Cakemaker

Av Carolina - 4 april 2012 11:07

Är man uttråkad så är man :P Har i alla fall passat på att påskpynta fingrarna lite. Hallå, är det 3 grader ute när det redan är april får man göra vad man kan för att det ska kännas lite varmare :) Är inte så mycket för påskpynt inne eftersom det varar så kort tid men i år blir det i alla fall ett litet påskris så A blir glad, hehe :) Nåja, tillbaka till fingrarna. Glada påskfärger har ni här!




/Cakemaker  

Presentation

Hej!

Här kan ni hitta olika recept, läsa om vardagen med en 2-åring och mina tankar om den nya bebisen som ska komma till oss i maj :)


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards